Sunday, November 1, 2009

lepas macam tu..macam ni pulak..

mood aku nga geram gle ni..aku nak taep sesuka hati aku.tak de hal kan?
sejak akhir2 ni cam agak 'custard' jgk la aku rse..
tau la aku mcm ni.yang nk sibuk-sibuk pasal aku tu apehal??
kalo da rase xnak tolong tu.dah la..tak perlu la nak belagak baik..
tau la aku tak mampu buat semua tu.
ko ade semuanya kan..aku memang xde pape..
aku paling xpuas hati.apsal ko nak sibuk-sibuk amek tau ape yang aku buat??
dah xde keje ke?
g blajar ngaji la 'pan**k' weh..ko nak bace yassin tok ayah ko sendiri pon xleh..
ape jenis anak la..aku pon xde la ank yg baik sgt.at least, untuk ayah aku,aku leh gak bace
yassin tok die..kau???
harap blaja je tinggi...
org lain pandai lak nak nasihat..
diri sendiri??
keluarga sendiri??
perfect sangat ke kau ni??
ari tu aku da rase da ko ni memang 'cilaka' tahap tertinggi dah..
sane sini kau canang kan pasal aku..
ko ingt aku xtau??
dan hari ni..
kau datang lagi..BABI BETOL LA..
patut la cakap kat aku..
'sekarang ni akan banyak dugaan akan datang dkt kau'
rupa2nya..
kau la dugaan tu ek?
hmm....patut la..
tapi terima kasih yang teramat la untuk kau.
sebab wat aku cmni..n terima kasih jugak tuk pertolongan ko pada aku slame ni..
tggu la sampai mase nnt..
aku balas balik semuanya..aku tak lupa jasa2 kau..
tapi boleh tak jgn kacau aku lagi??boleh??
aku tak kacau kau pun ni..
paham??
harap kau bace tulisan aku ni..
sebab kali ni memang btol2 aku rase marah tahap dewa ni.
rugi lak aku rase kalau kau xtau..
pe yang aku nak ckp;

SELAMAT MENJALANI KEHIDUPAN YANG SEMPURNA TANPA AKU
BADIGOLLLLLL!!!

No comments:

Post a Comment