Wednesday, November 18, 2009

end of semester..=)

da abes da untuk sem aku yg ke6(standard 8) ni. 1 more sem to go..xsaba lak rse nk abes blaja.tp cm bese la.da abes sem activity yg bese aku wat adalah menghantar org ke terminal sb aku slalu je jadi org yg balik plg lmbt.ade je activity yg nk kne wat.huhu...mls nk tulis panjang2 sb keadaan pagi yg skang ni sgt sejuk dan sedap di buat tdo nga gode2 aku.adeh...jp2 tau.aku nk upload gmba je ni.then smbg tdo blk.hehe...tok kawan2 aku yg da kat umah.selamat bercuti ek!jumpe ag pas rye.haha..same2 dtg wat psm yo.papaieee......


17/11/09-1430.anta my bb blk.=(


17/09/09-2300 anta atie lak.tp kali ni ade yg meneman aku.pnh kete.hee..


ni la barisan penemannye..capik+eja+hakemi..opss en.kat sorg lg kat toilet..


ni skema nye picture.aku dan si dia.dlm exhibition wall ni..gain knowledge?hee..xpon.cr tpt nk li je..;)


uiks.nape jd cmni


si pendek dan si gemuk(tp nmpk kurus lak yg ni)..hee..


burp...bb sy!hee..kat auntie annes ni.sy je mkn.die xmau.konon diet.haha..


da penat gle da time ni..pening+sesak.argghh,,xsuke keadaan ni.tp nk begamba ley je.hihihi...


da otw blk dari biomalaysia da ni.karok lam bus.feeling gle si poji ni.wink2~

No comments:

Post a Comment