Wednesday, November 11, 2009

layan~

entry ni tah pape.mls nk start study lak tetibe rse.sonok layan seme lagu2 sdey2 ni..hmm..mcm2 aku pk snanye.mls nak cte seme..kang aku cte psl uma ke family ke ade orang xpuas hati lak.tp..aku rse ske ati aku la kan nk cte sal ape pon..xsuke jgn bace!tu je..nk bace aku xkesa..
snanye emosi aku kot skang ni kurang stable.pnt nk exam.(ahaks!poyo je lebey.cm study sgt je aku ni)hehe...xpela kan.tp stress tok exam tu aku trase la jugak..

lagi bape ari lg nk cuti da..yeye!tp cuti kali ni xbemakne pon sbb cuti2 pon kne pk sal kije.psm aku yg xabeh2 ubah tajuk nye lagi.adeh..mati aku nk siapkan nt.nk kne g cari 'banana stem' nye lagi.
tok pengetahuan umum.aku wat psl 'biodegradable plastic from bacilius cereus and banana stem as substrate'..tp skang ni yg nga konfius.cara ape lg ek yg aku ley wat selain fermentation?hmm..leceh n lambat lak kalau wat nk fermentation g..huhu..kalu xsiap cane?extend?aduhhh..tidak..da lame sgt da aku kat ump ni.6taun da weh..lame tu.setiap pelusuk kuantan da aku redah.mane x lamenye..

before balik umah aku ade game netball lak.huhu..xcited gak aku snanye nk men.tp memandang kan aku kne dtg blk ke ump terchenta ni 30hb.aku rse cm xbest lak.kjp sgt kt uma.sian mak aku.kjp lak tgk aku.haha..

tp xpelah.aku cbe nk abehkan degree aku ni.chaiyo2!!xmo mls2 lg ye syg!huhu..part tu yang lemah tu.sb aku ni last minute gak wat kejenye.relax sgt.hehe..tp cool kan cm2.ahaks!!

mule niat aku nk smbg master lg snanye.tp cm keadaan xmengizinkan je.byk benda aku kena pk n consider b4 wat tu.hmm..xpela.xde rezeki aku lg kot.nanti lah.jge family dl!kan?tu je yang aku ade.huhu..wah.cam da matured lak rse ckp cm2.kejapnye rse.dlu main2 tuju tin,kutip buah getah, main terjun dr atas pokok dlm air, mancing ikan kat paya.hmmm...skang da xde da sume tu.umo da 23 da..aiseh!tua da la aku..huhu..

huhu..apela yg aku mengarut2 cte ni.seme cte sal aku je.ape yg aku akan wat spnjg 2bln akn dtg ni..jumaat pagi ade paper lg ni snanye.ley lak aku melepak memblogging lagi.hu..busan laa..br je abes paper td.

act aku nga layan lagu ni.lagu lame2..kekasih yang tak dianggap..bley thn sdey la lagu ni.dl lagu ni mmg utk aku.skang xlg kot..sbb xsdey lg da.yeay!!pape pon, rse nk share jgklah ape lagu itu..
layan~

Kertas - Kekasih Yang Tak Di Anggap


aku mentari tapi tak menghangatkanmu
aku pelangi tak memberi warna di hidupmu
aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan

selalu itu yg kau ucapkan padaku


sebagai kekasih yg tak dianggap
aku hanya bisa mencoba mengalah
menahan setiap amarah

aku sang bulan tak menerangi malammu
aku lah bintang yg hilang ditelan kegelapan

sebagai kekasih yg tak dianggap
aku hanya bisa mencoba bersabar
ku yakin kau kan berubah

No comments:

Post a Comment