Wednesday, October 21, 2009

~green day~

maaf jika entry ini agak membuat 'korg2' berbulu untuk tengok..bukan tujuanku untuk mencanang-canangkan kebahagianku pada semua orang.ini semua adalah kerana aku menganggap blog ni sebagai "diari" kehidupan aku..aku ingin berkongsi setiap detik kisah sedih juga kisah gembira aku di sini.'here i iam'..maaf jika aku telah mengguris mahupun mencarikkan hati sesiapa yang menjenguk aku di sini.maafkan aku kerna aku tak bisa untuk puaskan mahupun mengembirakan hati semua orang..tq..

eh..dah2.turn back to normal mood.hee..busan2 calc material balance tok plant design aku ni.tbe2 rase nk menaip kat sini lak..xde cte best pun.saje upload gamba time kua mkn smlm.act da lame kami xkua mkn bedua.masing2 sibuk n macam2 mnde jadi.kan bb?erm..lagipon tetibe semalam,secara kebetulannya kami pakai 'sedondon hijau'.aku ngan rse agak best tu amekla gamba kami.tu yang aku rse nk upload tu..klah.mls da nk taip panjang2 lagi.nk sambung plant design balik ni.hoho..bubyee..





















kat sinar harian.opss sinar mesra.wit tomyam+telur dadar+stg tepung+ns goreng ayam bb.hee..(erk..pelu ke gtau sume ni..bantai la.)

















'si dia' tengah shoping..kikiki..oit2..dak gumuk!





















lam kete ni.br nk gerak g mkn.muke masing-masing xcited terpakai baju same(act aku br bgn tdo je ni.;P..).hee..ermm..yang specialnye mlm ni aku rse bkn pasal baju je.but theres something he had told me.unexpected..but im really happy because of it.i love u so much dear!!hope i will be everything for u.for now n forever..thanks sweetheart!

1 comment:

  1. adeh..xphm tol ng gamba2 neh.'kenapa lukisan tu,nampak cm senget je'

    ReplyDelete