Friday, January 15, 2010

kusut...masai... (entry mlm 14jan)

kusut??
masai??
tahla...
2,3 ari ni hati ng jiwa aku rase xbes je..xtau nape..mode sedeh je.tp xtau ape sbbnye..
hari ni buah hati nk g kl pon aku rse sedeh gle.nanges xmo benti..pdhl bukan die nk g berperang o xnak balik ke ape.tp tah la..aku rse sedey gle...mintak maaf ye buah hati sy sb wat awk susa hati..huhu..
then tetibe aku rse nk balik sgt2!nk balik umah!nk balik!..
otw anta buah hati naik bus kat teminal ump ni,aku cal pengarang jantung aku.aku tnye ley x kalu aku nk balik?pengarang jantung aku ckp cm xkasi aku blk je.so aku pon sdey la lg.balik tdo..smpi magrib..bgn2 da pening kpale bagai, aku mndi n wat sume yg ptt, si kacak aku tu tepon.tnye bus aku kol bape lak?pesan itu ini suh bwk blk..aku pon heran..td xkasi aku blk.suh balik CNY..tp ni die ckp pengarang jantung aku wt laksa lak untuk aku.adeh..serba salah nye rse..kusut2!!da jd kuasa 16000 da..huhu..
da la kedit da abes..tension btol.xpat tepon pengarang jantung aku tu..
last2 rumet ku, si jelita dgn murah hati menawarkan hpnye untuk aku msg.tp dengan melampaunye aku trus tepon lak pengarang jantung aku.hehe..habis sudaa kedit si jelita.hehe..ok2 kg aku topupkan balik ek..
da abes ckp ngan pengarang jantung aku tu br aku rse lege sedikit!eh,,,byk sgt la!rindu nk balik umaa...

klah..nk tido awl!bsk bas aku kol9.3 kat hentian kolej..nk g tgk buah hati!hopefully segale2nye berjalan dgn lancar..ameenn...hee


ni la pengarang jantung aku..huhu...miss u!

ni lak buah hati aku!gamba tyme g mncing..luv u!

opss..gmba sijelita xde lak..mane tah aku letak lam litop aku ni..hee.

1 comment: